97I20 
- 
Miková, Marcela:
		Vlastnosti funkcí.
		
			(Czech) [Properties of functions].
Učitel matematiky,
		vol. 15
			(2007),
			issue 2,
		pp. 79-88
 
- 
Zelinka, Bohdan:
		$16=2^4=4^2$.
		
			(Czech) [$16=2^4=4^2$].
Učitel matematiky,
		vol. 14
			(2006),
			issue 1,
		pp. 39-40
 
- 
Šmerek, Michal:
		Citlivost kořenů polynomů.
		
			(Czech) [Sensitivity of roots of polynomials].
Učitel matematiky,
		vol. 13
			(2005),
			issue 2,
		pp. 100-108
 
- 
Hora, Jaroslav:
		Jeden nebo tři reálné kořeny?.
		
			(Czech) [One or three real roots?].
Učitel matematiky,
		vol. 13
			(2005),
			issue 2,
		pp. 94-99
 
- 
Kopáčková, Alena:
		Podpora funkčního myšlení žáků (1).
		
			(Czech) [Support of students' functional thinking (1)].
Učitel matematiky,
		vol. 13
			(2005),
			issue 3,
		pp. 174-179
 
- 
Kopáčková, Alena:
		Podpora funkčního myšlení žáků (2).
		
			(Czech) [Support of students' functional thinking (2)].
Učitel matematiky,
		vol. 13
			(2005),
			issue 4,
		pp. 193-203
 
- 
Hrubý, Dag:
		Užití mocninných funkcí.
		
			(Czech) [Usage of power functions].
Učitel matematiky,
		vol. 7
			(1999),
			issue 3,
		pp. 178-182
 
- 
Veselý, Jiří:
		Existuje královská cesta k exponenciále a logaritmu?.
		
			(Czech) [Is there a royal road to exponential and logarithm?].
Učitel matematiky,
		vol. 4
			(1996),
			issue 2,
		pp. 65-80
 
- 
Veselý, Jiří:
		Existuje královská cesta k exponenciále a logaritmu? (Dokončení z minulého čísla).
		
			(Czech) [Is there a royal road to exponential and logarithm?].
Učitel matematiky,
		vol. 4
			(1996),
			issue 3,
		pp. 129-145
 
- 
Eisenmann, Petr:
		O experimentu se spojitostí funkce na střední škole.
		
			(Czech) [On an experiment with continuity of a function in the high school].
Učitel matematiky,
		vol. 4
			(1996),
			issue 4,
		pp. 213-219
 
 
Partner of