| Title: | Matematika jako pedagogický problém aneb František jako žijící česká legenda didaktiky matematiky (Czech) | 
| Title: | Mathematics as a pedagogical problem or František as a living Czech legend of mathematics education (English) | 
| Author: | Vondrová, Naďa | 
| Language: | Czech | 
| Journal: | Učitel matematiky | 
| ISSN: | 1210-9037 | 
| Volume: | 30 | 
| Issue: | 3 | 
| Year: | 2022 | 
| Pages: | 186-192 | 
| . | 
| Category: | math | 
| . | 
| Summary: | V příspěvku je uveden upravený přepis projevu, který autorka přednesla na semináři Cesty a cestičky školské matematiky, který se konal 16. 9. 2022 na Přírodovědecké fakultě Univerzity Hradec Králové u příležitosti devadesátých narozenin prof. Františka Kuřiny. Příspěvek má neformální tón a soustřeďuje se na prof. Kuřinu jako člověka.  (Czech) | 
| . | 
| Date available: | 2022-11-28T10:47:16Z | 
| Last updated: | 2023-10-02 | 
| Stable URL: | http://hdl.handle.net/10338.dmlcz/151117 | 
| . | 
| Reference: | [1] Cachová, J.: Cesty a cestičky školské matematiky.(Ed.). (2022). UHK PřF. | 
| . |