Previous |  Up |  Next

Article

Title: Matematika jako pedagogický problém aneb František jako žijící česká legenda didaktiky matematiky (Czech)
Title: Mathematics as a pedagogical problem or František as a living Czech legend of mathematics education (English)
Author: Vondrová, Naďa
Language: Czech
Journal: Učitel matematiky
ISSN: 1210-9037
Volume: 30
Issue: 3
Year: 2022
Pages: 186-192
.
Category: math
.
Summary: V příspěvku je uveden upravený přepis projevu, který autorka přednesla na semináři Cesty a cestičky školské matematiky, který se konal 16. 9. 2022 na Přírodovědecké fakultě Univerzity Hradec Králové u příležitosti devadesátých narozenin prof. Františka Kuřiny. Příspěvek má neformální tón a soustřeďuje se na prof. Kuřinu jako člověka.  (Czech)
.
Date available: 2022-11-28T10:47:16Z
Last updated: 2023-10-02
Stable URL: http://hdl.handle.net/10338.dmlcz/151117
.
Reference: [1] Cachová, J.: Cesty a cestičky školské matematiky.(Ed.). (2022). UHK PřF.
.

Files

Files Size Format View
UcitelMat_030-2022-3_7.pdf 1.659Mb application/pdf View/Open
Back to standard record
Partner of
EuDML logo