[1] de Villiers, M.:
The role and function of a hierarchical classification of quadrilaterals. (1994). For the Learning of Mathematics, 14(1), 11-18.
https://www.jstor.org/stable/40248098
[2] Odvárko, O., Kadleček, J.: Matematika pro 8. ročník základní školy: Kruh, kružnice, válec. Konstrukční úlohy. (2000). Prometheus.
[3] Pomykalová, E.: Matematika pro gymnázia: Planimetrie. (2008). Prometheus.
[4] Samková, L.: Polyvalentní úlohy v matematice. (2019). Učitel matematiky, 27(4), 244-251.
[5] Samková, L.: Otevřené a polyvalentní úlohy aneb "Máme tu někoho, kdo to řešil jinak?". (2020). In B. Bastl & M. Lávička (Eds.), Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2020 (s. 21-30). Vydavatelský servis.
[7] Vízek, L.: Sedm kružnic aneb O objevování útvarů v obrazci. (2020). In B. Bastl & M. Lávička (Eds.), Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2020 (s. 107-114). Vydavatelský servis.
[8] Vízek, L.: Kritické a tvořivé využívání dynamické geometrie v matematice základní školy. (2023). South Bohemia Mathematical Letters, 31(1), 16-25.
[9] Vízek, L., Samková, L.: Flexibilní deltoid. (2024). In B. Bastl, M. Bizzarri, & G. Holubová (Eds.), Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2024 (s. 181-186). Západočeská univerzita v Plzni.
[12] Vondrová, N.: Didaktika matematiky jako nástroj zvládání kritických míst v matematice. (2019). Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.
[13] Vondrová, N., Žalská, J.: Kritická místa matematiky na 2. stupni základní školy v diskurzu učitelů. (2013). In M. Rendl & N. Vondrová (Eds.), Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů (s. 63-126). Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.