Hrubý, Dag; Kuřina, František; Vopěnka, Petr:
O matematice a jejím vyučování.
(Czech) [On mathematics and its teaching].Pokroky matematiky, fyziky a astronomie,
vol. 52
(2007),
issue 4,
pp. 330-342
Miková, Marcela:
Vlastnosti funkcí.
(Czech) [Properties of functions].Učitel matematiky,
vol. 15
(2007),
issue 2,
pp. 79-88
Strnadová, Miluše:
Slovní úlohy s antisignálem.
(Czech) [Word problems with anti-signal].Učitel matematiky,
vol. 14
(2006),
issue 3,
pp. 178-184
Ujháziová, Renáta:
Strapec problémov a otočenie (1).
(Slovak) [Bunch of problems and rotation (1)].Učitel matematiky,
vol. 14
(2006),
issue 1,
pp. 9-16
Ujháziová, Renáta:
Strapec problémov a otočenie (2).
(Slovak) [Bunch of problems and rotation (2)].Učitel matematiky,
vol. 14
(2006),
issue 2,
pp. 77-90
Hanušová, Jana:
Objevování vzorce pro povrch válce.
(Czech) [Discovering the formula for the surface of a cylinder].Učitel matematiky,
vol. 12
(2004),
issue 2,
pp. 90-100
Kuřina, František:
I elementární matematika může být krásná.
(Czech) [Even elementary mathematics can be beautiful].Pokroky matematiky, fyziky a astronomie,
vol. 48
(2003),
issue 2,
pp. 115-128
Schätz, Ulrike:
Různorodé metody ve výuce matematiky (1).
(Czech) [Diverse methods in teaching mathematics (1)].Učitel matematiky,
vol. 10
(2002),
issue 1,
pp. 43-46
Schätz, Ulrike:
Různorodé metody ve výuce matematiky (2).
(Czech) [Diverse methods in teaching mathematics (2)].Učitel matematiky,
vol. 10
(2002),
issue 2,
pp. 89-94
Mařík, JanNěkteré metodické poznámky I, II(Czech) [Some methodical remarks I, II].Učitel matematiky 3(19), 164-171 a 4(20), 225--234
Volfová, M.:
Konkrétní vyučování matematiky.
(Czech) [Concrete teaching of mathematics].Učitel matematiky,
vol. 1
(1993),
issue 4,
pp. 15-19
Kuřina, František:
Řešení úloh a vyučování matematice.
(Czech) [Problem solving and teaching of mathematics].Pokroky matematiky, fyziky a astronomie,
vol. 30
(1985),
issue 4,
pp. 220-226
Šikola, Břetislav:
Cvičení z matematiky a jeho vliv na efektivnost studia.
(Czech) [Mathematical lessons and their influence on the efficiency of study].Pokroky matematiky, fyziky a astronomie,
vol. 20
(1975),
issue 5,
pp. 278-280
Kuřina, František:
Některé otázky vyučování geometrii pro 12-15leté žáky.
(Czech) [Some questions of teaching geometry for 12 to 15 years old pupils].Pokroky matematiky, fyziky a astronomie,
vol. 20
(1975),
issue 3,
pp. 161-164