97I20
-
Miková, Marcela:
Vlastnosti funkcí.
(Czech) [Properties of functions].
Učitel matematiky,
vol. 15
(2007),
issue 2,
pp. 79-88
-
Zelinka, Bohdan:
$16=2^4=4^2$.
(Czech) [$16=2^4=4^2$].
Učitel matematiky,
vol. 14
(2006),
issue 1,
pp. 39-40
-
Šmerek, Michal:
Citlivost kořenů polynomů.
(Czech) [Sensitivity of roots of polynomials].
Učitel matematiky,
vol. 13
(2005),
issue 2,
pp. 100-108
-
Hora, Jaroslav:
Jeden nebo tři reálné kořeny?.
(Czech) [One or three real roots?].
Učitel matematiky,
vol. 13
(2005),
issue 2,
pp. 94-99
-
Kopáčková, Alena:
Podpora funkčního myšlení žáků (1).
(Czech) [Support of students' functional thinking (1)].
Učitel matematiky,
vol. 13
(2005),
issue 3,
pp. 174-179
-
Kopáčková, Alena:
Podpora funkčního myšlení žáků (2).
(Czech) [Support of students' functional thinking (2)].
Učitel matematiky,
vol. 13
(2005),
issue 4,
pp. 193-203
-
Hrubý, Dag:
Užití mocninných funkcí.
(Czech) [Usage of power functions].
Učitel matematiky,
vol. 7
(1999),
issue 3,
pp. 178-182
-
Veselý, Jiří:
Existuje královská cesta k exponenciále a logaritmu?.
(Czech) [Is there a royal road to exponential and logarithm?].
Učitel matematiky,
vol. 4
(1996),
issue 2,
pp. 65-80
-
Veselý, Jiří:
Existuje královská cesta k exponenciále a logaritmu? (Dokončení z minulého čísla).
(Czech) [Is there a royal road to exponential and logarithm?].
Učitel matematiky,
vol. 4
(1996),
issue 3,
pp. 129-145
-
Eisenmann, Petr:
O experimentu se spojitostí funkce na střední škole.
(Czech) [On an experiment with continuity of a function in the high school].
Učitel matematiky,
vol. 4
(1996),
issue 4,
pp. 213-219
Partner of