Title:
|
Diagnostické postupy pomohou při analýze výsledků vyučování (Czech) |
Title:
|
Diagnostic approaches can help in the analysis of teaching results (English) |
Author:
|
Kahuda, František |
Language:
|
Czech |
Journal:
|
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Rerum Naturalium. Mathematica-Physica-Chemica |
ISSN:
|
1214-0325 |
Volume:
|
12 |
Issue:
|
1 |
Year:
|
1972 |
Pages:
|
155-170 |
Summary lang:
|
Czech |
Summary lang:
|
English |
Summary lang:
|
Russian |
. |
Category:
|
other |
. |
. |
Date available:
|
2009-01-29T15:13:51Z |
Last updated:
|
2012-05-03 |
Stable URL:
|
http://hdl.handle.net/10338.dmlcz/119976 |
. |
Reference:
|
[1] Andrejevová G. M., Nikitin J. P.: Metoda vysvětlení v sociologii.In: Sociologie v SSSR Nakl. Svoboda, Praha 1967. |
Reference:
|
[2] Backman G.: Wachstum und organische Zeit.Verlag von Johann Ambrosium Barth, Leipzig 1943. |
Reference:
|
[3] Mc Candless-Boyd R.: Children and Adolescents. Behavior and Development.Holt, Rinehart and Winston, Inc., New York 1961. |
Reference:
|
[4] Čížek F.: O biologické relativitě času.Filosofický časopis čís. 6/1966. |
Reference:
|
[5] Čížek F. a kolektiv.: Filosofie, metodologie, věda.Nakladatelství Svoboda, Praha 1969. |
Reference:
|
[6] Einstein A.: Jak vidím svět.Nakl. Československý spisovatel Praha 1961. |
Reference:
|
[7] Fischer J. L.: Meze kvantitativní metody.Sborník prací filosofické fakulty Brněnské university, roč. VII, řada filosofická (B), 1958. |
Reference:
|
[8] Kahuda F.: Kvocient sociální zralosti v sociální ontogenesi člověka (Příspěvek k sociologii osobnosti).Sborník vědeckých prací Ústavu sociálního výzkumu mládeže a výchovného poradenství, roč. I, Universita Karlova, Praha 1969. |
Reference:
|
[9] Kahuda F.: Meze kvantitativní metody a kategorie poznání (Model mentálního zrání člověka).Sociologický časopis, č. 5/1970. |
Reference:
|
[10] Kahuda F.: Prolegomena k metodám diagnostické analýzy lidské osobnosti.Sociologický časopis č. 6/1970. |
Reference:
|
[11] Kapalín V., Kotásková J., Prokopec M.: Tělesný a duševní vývoj současné generace našich dětí.Academia, Praha 1969. |
Reference:
|
[12] Langer S.: Problém zákona vývojových skoků v myšlení dětí ve věku 9 - 15 let.Pedagogika, roč. XX, č. 4 1970. |
Reference:
|
[13] Meili R.: Manuel du diagnostic psychologique.Presses universitaires de France, Paris, 1964. |
Reference:
|
[14] Meili R., Rohracher H.: Učebnice experimentální psychologie.Státní pedagogické nakladatelství, Praha 1967. |
Reference:
|
[15] Piaget J.: Psychologie inteligence.Státní pedagogické nakladatelství, Praha 1966. |
Reference:
|
[16] Piéron H.: Le développment mental et l'intelligence.Librairie Felix Alcant, Paris 1929. |
Reference:
|
[17] Pietrasiński, Zb.: Psychologie správného myšlení.Nakladatelství Orbis, Praha 1964. |
Reference:
|
[18] Smirnov A. A., Leontjev A. N., Rubinštejn S. L., Těplov B. M.: Psychologie.Státní pedagogické nakladatelství, Praha 1963. |
Reference:
|
[19] Stejskal C.: Dětská inteligence.Státní pedagogické nakladatelství, Praha 1934. |
Reference:
|
[20] Tříska K.: Příspěvek k teorii rozumového vývoje žáka.Pedagogika, roč. VII, 1957. |
Reference:
|
[21] Wechsler D.: La mesure de l’intelligence de l’adulte.Presses universitaires de France, Paris 1956. |
Reference:
|
[22] Wertheimer M.: Productive Thinking.Harper & Brothers Publishers, New York 1959. |
. |