Author: Eisenmann, Petr
-
Eisenmann, Petr; Přibyl, Jiří; Krátká, Magdalena; Loukotová, Lucie; Pešout, Ondřej; Cihlář, Jiří:
Certifikovaná metodika Diagnostika předpokladů žáka pro řešení úlohz matematiky.
(Czech) [Certified methodology Diagnostics of pupil’s aptitudes for solving mathematics problems].
Učitel matematiky,
vol. 32
(2024),
issue 1,
pp. 57-59
-
Eisenmann, Petr:
N. Vondrová a kol.: Matematická slovní úloha: mezi matematikou, jazykem a psychologií.
(Czech) [N. Vondrová et al.: Mathematical word problem: among mathematics, language and psychology (a book review)].
Učitel matematiky,
vol. 28
(2020),
issue 2,
pp. 124-126
-
Eisenmann, Petr; Přibyl, Jiří:
Analogie - užitečná heuristická strategie.
(Czech) [Analogy - an effective heuristic strategy].
Učitel matematiky,
vol. 24
(2016),
issue 3,
pp. 129-135
-
Bureš, Jiří; Eisenmann, Petr; Přibyl, Jiří:
Řešitelský obrázek jako efektivní cesta řešení úloh.
(Czech) [Problem solving with pictures as an effective way to solve problems].
Učitel matematiky,
vol. 24
(2016),
issue 2,
pp. 80-90
-
Eisenmann, Petr:
O jednom experimentu ve výuce matematiky na gymnáziu.
(Czech) [About an experiment in teaching mathematics at secondary school].
Učitel matematiky,
vol. 16
(2008),
issue 2,
pp. 122-124
-
Eisenmann, Petr:
O jedné maturitní práci na rakouském gymnáziu.
(Czech) [About one secondary school leaving examination thesis at the Austrian gymnasium].
Učitel matematiky,
vol. 10
(2002),
issue 2,
pp. 114-121
-
Eisenmann, Petr:
O experimentu se spojitostí funkce na střední škole.
(Czech) [On an experiment with continuity of a function in the high school].
Učitel matematiky,
vol. 4
(1996),
issue 4,
pp. 213-219
Partner of