| Title:
|
Učit matematiku a fyziku na gymnáziu v rámci jednoho celku? (Czech) |
| Title:
|
Teaching mathematics and physics at the gymnasium in one whole? (English) |
| Author:
|
Fajmon, Břetislav |
| Language:
|
Czech |
| Journal:
|
Učitel matematiky |
| ISSN:
|
1210-9037 |
| Volume:
|
27 |
| Issue:
|
4 |
| Year:
|
2019 |
| Pages:
|
265-268 |
| . |
| Category:
|
news |
| . |
| Summary:
|
Tento článek navazuje na problematiku představenou v článku (Fajmon, 2018a) a zabývá se kvalitativním zpracováním ankety (Výsledky ankety, 2018) názorů na myšlenku, zda by bylo možné na gymnáziu (či jiné střední škole) s rozšířenou výukou matematiky (zahrnující komplexní čísla, analytickou geometrii v prostoru, diferenciální a integrální počet) vyučovat předměty matematika a fyzika v rámci jednoho provázaného celku (osnova pro prvních 180 hodin tohoto celku je nastíněna ve (Fajmon, 2018b). (Czech) |
| Summary:
|
This report gives sample answers to the questionnaire trying to find out whether it would be useful to teach mathematics and physics interconnected into one entity at grammar school; the syllabus for the first year is set forth in (Fajmon, 2018c). The results in their full anonymous form are gathered in (Fajmon, 2018b). (English) |
| . |
| Date available:
|
2021-03-25T11:48:16Z |
| Last updated:
|
2021-03-25 |
| Stable URL:
|
http://hdl.handle.net/10338.dmlcz/148623 |
| . |