| Title: | Použití Gordonova osobnostního profilu k vytvoření profilu studenta a posouzení jeho studijních předpokladů (Czech) |
| Title: | Using the Gordon Personality Profile to create a profile of a student and assess his academic potential (English) |
| Author: | Borůvková, Jana |
| Author: | Půlkrábková, Eva |
| Language: | Czech |
| Journal: | Učitel matematiky |
| ISSN: | 1210-9037 |
| Volume: | 13 |
| Issue: | 1 |
| Year: | 2005 |
| Pages: | 26-38 |
| . | |
| Category: | other |
| . | |
| Summary: | Následující článek hledá odpověď na otázku, zda existuje nějaká obecná příčina úspěchu či neúspěchu při studiu na Vyšší odborné škole. Porovnává dvě přibližně stejně početné skupiny studentů z hlediska osobnostního a z hlediska znalostí středoškolské matematiky. Jednu skupinu studentů tvoří ti, kteří uspěli při studiu v 1. ročníku a postoupili do 2. ročniku, a druhou skupinu tvoří studenti, kteří z důvodu neprospěchu, absence či přerušení studia do druhého ročníku nepostoupili. (Czech) |
| . | |
| Date available: | 2022-09-03T17:50:11Z |
| Last updated: | 2022-09-03 |
| Stable URL: | http://hdl.handle.net/10338.dmlcz/150747 |
| . |
| Files | Size | Format | View |
|---|---|---|---|
| UcitelMat_013-2005-1_4.pdf | 6.760Mb | application/pdf |
View/ |