Previous |  Up |  Next

Issue 4,  Volume , 1992 (Učitel matematiky)

3 Úvodem.  
4-5 Education for mission, mission for education.  Riečan, Beloslav
5-9 Matematika na nižších gymnáziích.  Kuřina, František
9 K perspektivě víceletých gymnázií.  Zdeněk, Karel
9-10 Co nám přináší vyučování v primě.  Hrubý, Dag
11 Jak získat primány pro matematiku?.  Hladíková, M.
11-12 K transformaci našeho školství.  Bečvář, Jindřich
12-13 Ad: „Jaká škola našim dětem‟ (LN 10.12.1991).  Jarník, Jiří
13-14 Ad: "Jaká škola našim dětem" (LN 13.12.1991).  Eckertová, Ludmila
15 Ad: "Ostřelovaná koncepce" (LN 4.1.1992).  Eckertová, Ludmila
15-16 Několik poznámek k reformám vzdělávání.  Dlab, Vlastimil
16-18 Útok na vzdělanost budoucí generace.  Král, Jaroslav
18-19 Mohou státní školy obstát v konkurenci se školami soukromými?.  Kubínová, M.
19-22 Učitel matematiky a reforma školství.  Sýkora, V.; Marinková, H.
22-23 Václav Hlavatý, český matematik.  Bečvář, J.
24 Zkvalitní naši vzdělávací soustavu atestace učitelů?.  Rosenkranz, Jindřich
25 Kalkulačky na ZŠ ano, či ne?.  Novotná, Vlasta
26 Katastrofické vize o Matematické olympiádě.  Zelinka, Bohdan
27 PGS pro učitele matematiky?.  Koman, Milan
27-28 Obecné otázky matematiky a informatiky.  Bečvář, Jindřich
28-29 Přečetli jsme za vás.  Šarounová, A.; Mikulčák, J.
29-30 Kuřina, F.: Praktikum algebraické techniky.  Lindauer, Josef
30 Kraemer, E.: Zobrazovací metody (promítání rovnoběžné).  
30-31 V čem se liší tato matematická dvojčata?.  Koman, Milan
31-32 Oznámení, sdělení.  
32-35 Literatura.  
36 Obsah.  
 
Partner of
EuDML logo