| 1-7 | Třikrát o tvořivosti. Kuřina, František; Fuchs, Eduard; Novotný, Jan |
| 8-12 | Dvě setkání s Fibonacciho čísly. Seibert, Jaroslav |
| 13-14 | Matematika na gymnáziích. Zitková, Z. |
| 15-22 | Stručný nástin vývoje střední všeobecně vzdělávací školy a postavení matematiky na ní. Potůček, J. |
| 23-25 | Co lze nalézt ve starých učebnicích matematiky. Zralíková, Vl. |
| 26 | Didaktický nápad. Jaroš, Petr |
| 27-29 | Stredné školy Švajčiarska mojimi očami. Škerlíková, J. |
| 30-34 | Škola mladých matematiků aneb 46=3+7 a 54=11. Boček, L. |
| 35-41 | Matematická olympiáda pro SOU a SOŠ na Slovensku. Kolbaská, V. |
| 42-43 | Úlohy pro Vás a Vaše žáky. Kuřina, František |
| 44-45 | Člověk se chybami učí!. Kadleček, J. |
| 46-47 | K úlohám o pěti cestovatelích a dvou symfoniích L. van Beethovena. Calda, Emil |
| 48-50 | Co je matematika? (několik lidských definicí matematiky). Jedinák, Dušan |
| 51-52 | Patnáct rad začínajícím kantorům. Vaverková, Hana |
| 53-64 | Nabídky nakladatelství a vydavatelství. |