Summary:
|
Úvodem je vysvětlení co to vlastně Intergeo-Společná interaktivní geometrie pro Evropu znamená, odkaz na tento portál, kdy byl vytvořen a co dnes obsahuje. Dále jsou tři pohledy na tento portál, první z nich je uživatelský. V tomto pohledu je posuzována dostupnost a přehlednost stránek, rychlost vyhledávání, funkčnost dynamických úloh a jazykové vybavení. Z pohledu didaktického hodnotí obsahovou nabídku a kvalitu úloh a možnosti využití přímo v hodinách výuky matematiky. V posledním, metodickém pohledu se píše o přípravě učitele na hodinu s využitím Intergo. Didaktický i metodický pohled je obohacen vybranými příklady. Závěr upozorňuje na nárůst techniky ve školách, kterému není možno se neustále vyhýbat. Zavádění výuky s pomocí počítačů však pro učitele nutně znamená věnovat více času přípravě a právě s tím má Intergeo pomoci. (Czech) |