| 129-136 | Matematické poznatky jako pomůcky ve výtvarném umění (3). Pavlíková, Dana |
| 137-144 | Egyptské zápisy zlomků III. Součty vhodných dělitelů. Beran, Ladislav; Trch, Milan |
| 145-154 | Využívanie dôkazov pre hlbšie porozumenie poznatkov vo výučbe matematiky. Lukáč, Stanislav |
| 155-159 | Modifikace Eukleidových vět a věty Pythagorovy pro obecné trojúhelníky. Kuchta, Jiří |
| 160-167 | Co neučíme, a měli bychom (a co učíme, ač bychom možná nemuseli). Saxl, Ivan; Kvaszová, Milena |
| 168-173 | Netradiční užití matic ve středoškolské matematice. Mazurek, Jiří |
| 174-186 | Časopis Krok (1821-1840) a matematická lingvistika. Sedlačíková, Blanka |
| 187-191 | Znáte čísla vydatná a méněcenná?. Volfová, Marta |
| 192 | VI. letní škola s didaktikou matematiky 2010... a něco navíc. Olšáková, Věra |