| 2 | Úvodem. |
| 3-6 | Zpráva o sjezdu JČMF. Odvárko, Oldřich |
| 7-8 | Kulturní význam matematiky. Bydžovský, B. |
| 8-12 | O jedné zkušenosti s výukou diferenciálních rovnic na Pedagogické fakulte UK v Praze. Schütz, Tomáš |
| 12-15 | Základní kurikulum z matematiky pro evropského inženýra (SEFI-MWG 1992). Grepl, R. |
| 16-22 | Přijímací zkoušky na FS VUT v Brně (testy matematických předpokladů pro inženýrské studium). Kříž, J.; Křížová, H. |
| 22-25 | Will they inspire us?. Šimčáková, L. |
| 26-29 | Péče o matematické talenty v zahraničí. Tomášková, Z. |
| 29-35 | Dívky v matematických třídách gymnázia v Korunní ulici v Praze 2. Odvárko, O.; Troják, J. |
| 36-37 | Richard Avenarius. Mošna, F. |
| 37-40 | Fermat přemožen. Sýkora, V. |
| 41-42 | Využití počítačů v hodině matematiky v SRN. Erbes, P. |
| 43-44 | Úlohy z muzea. Mída, J. |
| 45-46 | Za profesorem Milošem Jelínkem. Kraemer, E. |
| 47-48 | Letní škola učitelů matematiky na SOU. Fridrichová, A.; Šedivý, J. |
| 48-49 | Letní škola matematiky v Chrudimi. Procházka, F. |
| 49-50 | 3. škola v přírodě. Šarounová, A. |
| 50-51 | Pozvánka na „Makos‟. Molnár, Josef |
| 51-53 | Informace o seminářích. |
| 53 | Žlutá knížka konečně k dostání!. |
| 53-54 | Peníze jsou, chybí iniciativa... Vrba, Antonín |
| 55-56 | E. Kraemer: Zobrazovací metody. Drs, L. |
| 56-57 | Pomůcka ladem ležící. Šarounová, A. |
| 58-62 | Literatura. |