| 1-9 | Matematické příběhy (7): Příběh sedmý. Kde ten Francouz ztroskotal?. Hejný, Milan; Tichá, Marie |
| 10-16 | O kružnici. Kočandrlová, Milada |
| 17-30 | O kalkulativní negramotnosti aneb Kolik je $\sqrt 2,25$?. Kuřina, František |
| 31-38 | Využití programu QUPCAD při řešení středoškolských úloh obsahujících parametry. Hora, Jaroslav; Pech, Pavel |
| 39-45 | Flexagóny Martina Gardnera. Vojteková, Lenka |
| 46-59 | Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání. Hrubý, Dag |
| 59-62 | 6. seminář z historie matematiky pro vyučující na středních školách. Bečvářová, Martina |
| 62-[65] | Celostátní seminář pro učitele matematiky SOŠ a SOU. Hudcová, Milada |