| [0]-1 | Obsah. |
| 2 | Úvodem. |
| 3-5 | 4. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, konané ve dnech 21. - 23. října v Žinkovech. |
| 6-8 | Matematika je částí kultury. Kuřina, F. |
| 9-14 | Reflection on real ways to improve the teaching of mathematics in our primary and secondary schools. Burjan, Vl. |
| 15-19 | Projekt užitečné matematiky pro 11-15 leté žáky. Kuřina, F.; Hejný, M.; Koman, M.; Tichá, M. |
| 20-21 | Aplikace výuky matematiky na výpočetní technice. Krous, J. |
| 21-22 | Výzva ke spolupráci. Hrubý, Dag; Kuřina, František; Tichá, M. |
| 23-26 | Standardy. Bečvář, J. |
| 26-29 | Několik zkušeností a poznámek k otázkám školské reformy a nestátního školství. Pavluch, J. |
| 30-33 | Didaktika matematiky v doktorandském studiu na PedF UK v Praze. Koman, M. |
| 33-38 | Anketa k výuce matematiky na středních školách. Horák, P. |
| 38-42 | Ukázky přijímacích písemných zkoušek z matematiky pro studium učitelství. |
| 43-49 | Stručný přehled nejdůležitějších pedagogických zásad pro řešení matematických úloh v podmínkách rozpadu federace a nefungujícího tržního mechanismu. Calda, E. |
| 50-52 | Úlohy z říše legend, snů a mýtů. Mída, J. |
| 52 | Historie matematiky pro vyučující na středních školách (1. seminář). Bečvář, Jindřich; Fuchs, Eduard; Hrubý, Dag |
| 52-53 | Seminář pro nižší gymnázia. Hrubý, D. |
| 53 | Letní škola pro učitele matematiky SOŠ v Chrudimi. Procházka, F. |
| 54 | Nové největší známé prvočíslo. Koman, M. |
| 54-55 | Nabídka literatury společnosti GRADA. |
| 56 | 6. seminář o filozofických otázkách matematiky a fyziky. |
| 56-58 | Zpráva o činnosti odborné skupiny pro počítačovou grafiku, deskriptivní geometrii a technické kreslení. Ježek, F. |
| 59-64 | Literatura. |