129-142 | Nekonečno - nejen v matematice ale i v krásné literatuře. Kuřina, František |
143-150 | Matematické příběhy (9): Příběh devátý. Hádky řešené NIM-em. Hejný, Milan; Tichá, Marie |
151-157 | O hyperbole. Kočandrlová, Milada |
158-164 | Hexaflexagóny, ktoré sa dajú poskladať z pásika papiera. Vojteková, Lenka |
165-175 | CAS jako pedagogické prostředky ve vyučování a učení se matematice (2). Kutzler, Bernhard |
176-183 | Krychle, pohyb a prostorová představivost (1). Perný, Jaroslav |
184-188 | Incidenční matice uspořádání má determinant rovný jedné. Beran, Ladislav; Kovář, Petr; Pöschl, Radko |
189-191 | Trojí počty a dvojí věda. Zelinka, Bohdan |
191-192 | XII. seminář o filozofických otázkách matematiky a fyziky. |
192-[193] | Dva dny s didaktikou matematiky 2004. |