Previous |  Up |  Next

Issue 3,  Volume , 1992 (Učitel matematiky)

3 Úvodem.  
4 Respublica mathematica.  
4-5 Co by se mělo změnit v našem školství?.  Kurzweil, Jaroslav
5-6 Nový časopis pro učitele matematiky a fyziky.  Lepil, O.
6 Naše školství se připravuje na účast v TIMSS.  Burjan, V.
7 První úvahy o atestacích středoškolských učitelů.  Bečvář, Jindřich
8 Seminární dokument o akreditaci a atestaci učitelů fyziky na základní a střední škole.  
8-10 K atestaci pedagogických pracovníků.  Sýkora, V.
10-12 Přijímací zkouška z matematiky pro budoucí učitele na 1. stupni základní školy.  Trch, Milan; Zapotilová, Eva
12-13 Zkušenosti z přípravy budoucích učitelů matematiky na ped. fakultě UK v Praze.  Vocelka, J.
14-15 International Symposium Elementary Math Teaching.  Kaslová, M.; Schütz, T.
15 Matematika v televizním vysílání pro školy.  Koman, Milan
16 Matematická olympiáda pro ZŠ - oprava českého letáku.  Binder, Jiří
16-17 Materiály vytvořené z podnětu učitelů po semináři odborné skupiny matematiky pro SOŠ pri MPS JČMF.  Procházka, F.
18-28 Hodnotenie vo vyučování matematiky: Súčasné svetové trendy.  Burjan, Vladimír
29-33 Zamyšlení nad maturitními zkouškami na gymnáziu.  Janeček, František
34 41. ročník matematické olympiády??.  Boček, L.
35-39 Z dějin školy a vyučování matematice v českých zemích I.  Mikulčák, Jiří
39-41 Učební osnovy gymnaziální matematiky ve Slovenské republice.  Janeček, František
41 Do redakce Zpravodaje napsali.  
42-43 Recenze: Nové vydání „Přehledu středoškolské matematiky‟.  Janeček, František
43 Publikace JČMF.  
44-46 Pedagogická nakladatelství připravují.  
47-49 Úloha matematiky v systému vzdělávání na ZŠ - anketa.  
50 Výzva vedoucím korespondenčních seminářů matematiky pro ZŠ.  Koman, Milan
50 Zpráva o činnosti odborné skupiny pro DG, TK a PG v období 1990/91.  Drs, L.
50-51 Škola v přírodě.  Šarounová, A.
51 Nová sbírka matematických úloh.  
51 Všeobecně vzdělávací aspekty elektronizace ve školství.  
52 Janeček, P.: Úlohy z pravděpodobnosti a statistiky.  
52 Rozhledy matematicko-fyzikální.  
52 Maturanti! Budoucí absolventi středních škol! Zájemci o studium na VŠ!.  
[53] Obsah.  
 
Partner of
EuDML logo