-
Proč nevidíme infračervené či ultrafialové záření?
-
Proč se kondenzátor vybije?
-
Proč se sekunda definuje tak složitě?
-
Proč si Češi pořizují solární panely?
-
Procvičme se v určování obsahů rovinných obrazců
-
Program TI InterActive!, 2. část
-
Program TI InterActive!, 3. část
-
Program TI InterActive!, 4. část
-
Program TI InterActive! – vytváření dokumentů o řešení matematických úloh
-
Proměnné hvězdy a význam pořizování jejich dat amatérsky
-
Prostorové dojmy z rovinných obrazců
-
Průměry, kam se podíváš
-
První ženy, které uvěřily fyzikálnímu experimentu
-
Prvočíselná dvojčata a jejich zobecnění
-
Prvočísla v akci
-
Ptolemaiova věta ve dvou úlohách
-
Pythagorejské průměry, kontraharmonický průměr a zlatý řez v pravoúhlém trojúhelníku
-
Pythagorova věta coby skládačka
-
Řada trojúhelníků
-
Radionuklidová rentgenfluorescenční analýza
-
Radomír Šofr, Martin Vlach, Zdeněk Drozd: Rande s Fyzikou
-
Ramseyova teorie aneb příklady, které jsou pro počítač příliš složité
-
Recenze knihy I. Krause Technicky talentované ženy a jejich vynálezy
-
Recenze knihy J. Tomsy Norimberský trychtýř aneb Průvodce přemýšlivého studenta středoškolskou fyzikou
-
Recepty z programátorské kuchařky Korespondenčního semináře z programování, 1. část
-
Recepty z programátorské kuchařky Korespondenčního semináře z programování, 2. část
-
Recepty z programátorské kuchařky Korespondenčního semináře z programování, 3. část
-
Recepty z programátorské kuchařky Korespondenčního semináře z programování, IV. část
-
Recepty z programátorské kuchařky Korespondenčního semináře z programování, V. část
-
Recepty z programátorské kuchařky Korespondenčního semináře z programování, VI. část