Author: Fiala, Jan
- 
Fiala, Jan; Petrášková, Vladimíra:
		K významu a aplikacím pojmu šance ve školní výuce pravděpodobnosti.
		
			(Czech) [On the meaning and applications of the concept of chance in the school teaching of probability].
Učitel matematiky,
		vol. 32
			(2024),
			issue 3,
		pp. 140-153
 
- 
Fiala, Jan; Hrubešová, Marika; Roskovec, Tomáš:
		Některá využití harmonického průměru ve výuce fyziky a ve finančnictví a ekonomii.
		
			(Czech).
Rozhledy matematicko-fyzikální,
		vol. 99
			(2024),
			issue 4,
		pp. 16-27
 
- 
Fiala, Jan; Hrubešová, Marika; Roskovec, Tomáš:
		Některá využití harmonického průměru ve výuce matematiky na střední škole.
		
			(Czech).
Rozhledy matematicko-fyzikální,
		vol. 99
			(2024),
			issue 3,
		pp. 13-24
 
- 
Fiala, Jan; Chládek, Petr:
		Od hvězdicových mnohoúhelníků přes jednotažky ke kongruencím.
		
			(Czech) [From star polygons to “one stroke drawing” to congruences].
Učitel matematiky,
		vol. 32
			(2024),
			issue 2,
		pp. 65-77
 
- 
Fiala, Jan; Hrubešová, Marika; Šulista, Marek:
		Sonda do (ne)znalostí studentů v užívání aritmetického a geometrického průměru na vysoké škole.
		
			(Czech) [A probe into students’ (lack of) knowledge in the use of arithmetic and geometric means at university].
Učitel matematiky,
		vol. 32
			(2024),
			issue 1,
		pp. 15-32
 
- 
Fiala, Jan:
		Sonda do představ a základních znalostí žáků středních škol v učivu pravděpodobnosti.
		
			(Czech) [A probe into secondary school students‘ ideas and knowledge about probability].
Učitel matematiky,
		vol. 29
			(2021),
			issue 3,
		pp. 146-166
 
- 
Fiala, Jan:
		Zkušenosti žáků a učitele s distanční výukou matematiky na gymnáziu.
		
			(Czech) [Distance teaching of mathematics at the gymnasium – the experience of students and the teacher].
Učitel matematiky,
		vol. 28
			(2020),
			issue 4,
		pp. 208-221
 
- 
Fiala, Jan:
		Hvězdicové mnohoúhelníky.
		
			(Czech) [Star polygons].
Učitel matematiky,
		vol. 24
			(2016),
			issue 1,
		pp. 29-45
 
- 
Fiala, Jan:
		Motivace žáků k učení se pravděpodobnosti.
		
			(Czech) [Motivating pupils to learn probability].
Učitel matematiky,
		vol. 22
			(2014),
			issue 2,
		pp. 65-85
 
- 
Fiala, Jan:
		Náměty pro práci s uzly v hodině matematiky.
		
			(Czech) [Suggestions for dealing with knots in mathematics lessons].
Učitel matematiky,
		vol. 22
			(2014),
			issue 3,
		pp. 139-151
 
- 
Fiala, Jan:
		Některá využití stavebnice Polydron ve výuce matematiky.
		
			(Czech) [Some applications of construction set Polydron in teaching mathematics].
Učitel matematiky,
		vol. 22
			(2014),
			issue 4,
		pp. 218-228
 
- 
Fiala, Jan:
		„Kalkulačka‟ na určování nejmenšího společného násobku a největšího společného dělitele.
		
			(Czech) [“Calculator” for determining the least common multiple and greatest common divisor].
Učitel matematiky,
		vol. 20
			(2012),
			issue 1,
		pp. 33-40
 
- 
Fiala, Jan:
		Rombický dodekaedr.
		
			(Czech) [Rhombic dodecahedron].
Učitel matematiky,
		vol. 19
			(2011),
			issue 4,
		pp. 193-202
 
 
Partner of