Author: Kuřina, František
-
Kuřina, František; Vondrová, Naďa:
Jak to vlastně je s naší školou? Cíle vzdělávání a naše školská reforma.
(Czech) [How is it actually? Educational goals and our school reform].
Učitel matematiky,
vol. 29
(2021),
issue 4,
pp. 212-222
-
Kuřina, František; Vondrová, Naďa:
Jak to vlastně je? Nekonečno.
(Czech) [How is it actually? Infinity].
Učitel matematiky,
vol. 29
(2021),
issue 2,
pp. 111-127
-
Kuřina, František; Vondrová, Naďa:
Jak to vlastně je? Velikost úsečky.
(Czech) [How is it anyway? Line segment length].
Učitel matematiky,
vol. 29
(2021),
issue 3,
pp. 167-182
-
Kuřina, František; Vondrová, Naďa:
Jak to vlastně je? Čísla a množiny.
(Czech) [How is it actually? Numbers and sets].
Učitel matematiky,
vol. 29
(2021),
issue 1,
pp. 46-64
-
Kuřina, František:
Jedinákova posloupnost.
(Czech) [Jedinák’s sequence].
Učitel matematiky,
vol. 29
(2021),
issue 4,
pp. 250-252
Partner of