65-79 | O měření obsahů planimetrem a koloběžkou. Mařík, Robert |
80-90 | Řešitelský obrázek jako efektivní cesta řešení úloh. Bureš, Jiří; Eisenmann, Petr; Přibyl, Jiří |
91-99 | Žákovská tvorba úloh k danému výsledku. Semerádová, Eva |
100-106 | Matematika je složkou lidské kultury. Cachová, Jana |
107-113 | 56. mezinárodní matematická olympiáda. Horák, Karel |
114-116 | Přímka ve škole. Fabián, Jindřich |
117-118 | Jak učit žáky matematice ve věku 10-16 let. Hrubý, Dag |
119-120 | "Tři dny s matematikou" Ústí nad Orlicí 2015. Staněk, Miroslav |
121-123 | Zpráva o účasti družstva České republiky na 22. středoevropské olympiádě v informatice CEOI 2015. Töpfer, Pavel |
124-128 | Setkání s doc. TdiDr. Arne Vrbským, M. M. Vrbský, Arne |