Publikováno 13.9.2019
129-134 | Několik slov k historickému vývoji a současným cílům časopisu. Příhonská, Jana |
135-142 | Každý se může naučit matematiku na vysoké úrovni: Důkaz z neurověd, který by měl změnit způsob, jakým učíme. Boaler, Jo; Erlebachová, Kateřina |
143-153 | Riadené aktivné učenie a učebnice. Bero, Peter; Berová, Zuzana |
154-159 | Učebnice matematiky pro 3. a 4. ročník ZŠ. Blažková, Růžena; Matoušková, Květoslava; Vaňurová, Milena |
160-168 | Cíle vyučování matematice. Hejný, Milan |
169-179 | Metody a cíle vyučování matematice. Kuřina, František |
180-186 | Učebnice matematiky v olomouckém nakladatelství Prodos. Molnár, Josef |
187-197 | O čem přemýšlí autor učebnic. Odvárko, Oldřich |
198-200 | Dva dny s didaktikou matematiky 2019. Kaslová, Michaela |
201-202 | Celostátní setkání učitelů matematiky středních škol v Pardubicích 2018. Staněk, Miroslav |
203-203 | Celostátní setkání učitelů matematiky v Litomyšli. Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let. Lišková, Hana |
204-204 | Celostátní setkání učitelů matematiky SŠ. Jak učit matematiku na SŠ. Procházka, František |